A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Берлинський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Бродівської міської ради Львівської області

Інклюзивна освіта

Що таке інклюзивна освіта?

Інклюзивна освіта дає можливість усім учняму повному обсязі брати участь у житті колективу дитячого садка, школи, дошкільному та шкільному житті.

Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу.

Інклюзивна освіта — це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби всіх учнів, вносить необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівні можливості.

УМОВИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ:

  • Безперешкодний доступ до території та приміщень школи (перший поверх), зокрема, для дітей з вадами опорно-рухового апарату, в тому числі для дітей, які пересуваються на візку.
  • Забезпечення необхідними навчально-методичними посібниками, наочно-дидактичними та індивідуальними технічними засобами навчання;
  • Наявність ресурсного кабінету з відповідним корекційно-роздатковим обладнанням;
  • Забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (зокрема, практичний психолог,  вчитель-логопед, учителі інклюзивного навчання).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ:

  • Діти навчаються разом у звичайній школі.
  • Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.
  • Діти отримують можливість жити разом з батьками.
  • Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
  • Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.
  • У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.
  • Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ДІТЕЙ БЕЗ ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ:

  • Вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;
  • Вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;
  • Вчаться співробітництву;
  • Вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

ПЕРЕВАГИ ДЛЯ РОДИН:

  • Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.
  • Родини одержують підтримку з боку педагів та адміністрації школи.
  • Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.
  • Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

ВВЕДЕНО НАСТУПНІ ПОСАДИ АСИСТЕНТІВ УЧИТЕЛЯ:

Клас АСИСТЕНТ ВЧИТЕЛЯ Ставка
4 Гуляйгородська Вероніка володимирівна 1
5 Пелих Вікторія Богданівна 1
6-Б Коростинська Василина Василівна 1
7 Троян Марія Василівна 1
9-Б Скварук Любов-Марія Вікторівна 1

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень