Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм | Високий | Достатній | ВП | Низький | |||||||||||||||||||||||||||
Критерій 4.2.1. Керівник закладу освіти, його заступники сприяють створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру | |||||||||||||||||||||||||||||||
Критерій 4.2.2. Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах | |||||||||||||||||||||||||||||||
Узагальнююча інформація. Форма вивчення документації | |||||||||||||||||||||||||||||||
Питання | Відповідь | ||||||||||||||||||||||||||||||
1. Стратегія розвитку закладу освіти: | розроблена, схвалена педагогічною радою, але не затверджена засновником | ||||||||||||||||||||||||||||||
2. У стратегії розвитку закладу освіти: | визначено місію, візію, проведено попередній SWOT-аналіз ресурсів закладу освіти | ||||||||||||||||||||||||||||||
2. У стратегії розвитку закладу освіти: | містяться стратегічні цілі (напрями розвитку закладу освіти) | ||||||||||||||||||||||||||||||
2. У стратегії розвитку закладу освіти: | кожна стратегічна ціль має конкретний перелік кроків її досягнення | ||||||||||||||||||||||||||||||
2. У стратегії розвитку закладу освіти: | стратегічні цілі досяжні, конкретні, вимірні, актуалізовані у часі | ||||||||||||||||||||||||||||||
2. У стратегії розвитку закладу освіти: | враховані особливості діяльності закладу освіти | ||||||||||||||||||||||||||||||
Узагальнююча інформація. Опитувальник для практичного психолога/соціального педагога | |||||||||||||||||||||||||||||||
Питання | Відповідь | ||||||||||||||||||||||||||||||
10. Чи звертаються до Вас учасники освітнього процесу? | відносини батьків і дітей, адаптація першокласників, особливості підліткового віку, мікроклімат у класних колективах, поведінка учнів у школі та позаурочний час, шкідливі звички, емоційне вигоряння, булінг, підтримка учасників ОП під час воєнних дій. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Узагальнююча інформація. Опитувальник для заступника керівника закладу освіти | |||||||||||||||||||||||||||||||
Питання | Відповідь | ||||||||||||||||||||||||||||||
22. Чи здійснюється комунікація між учасниками освітнього процесу? | Соціальні мережі, телефонний зв'язок, веб-сайт школи, внутрішньошкільна комунікація, фейсбук сторінка школи, гугл-форми. | ||||||||||||||||||||||||||||||
22. Чи здійснюється комунікація між учасниками освітнього процесу? | Соціальні мережі, телефонний зв'язок, веб-сайти школи, внутрішньошкільна комунікація, фейсбук сторінка школи, гугл-форми. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Узагальнююча інформація. Опитувальник для керівника закладу освіти | |||||||||||||||||||||||||||||||
Питання | Відповідь | ||||||||||||||||||||||||||||||
19. Чи вживаєте Ви заходів реагування на звернення учасників освітнього процесу? | Звернення розглядаються і приймаються відповідні рішення. Після звернення батьків було змінено графік руху шкільного автобуса. | ||||||||||||||||||||||||||||||
21. Чи здійснюється комунікація між учасниками освітнього процесу? | Бесіди, збори, проведення спільних заходів. Створені групи у соціальних мережах і т.д. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Результати анкетування | |||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогічні працівники | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Батьки учнів | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||